Referencer
Ring direkte på
Handel og Service
​
Hej Finn
Tak for sidst.
Vi havde en rigtig god aften efter jeres indlæg – og ikke mindst dagen efter.
Der blev gjort mange tegn og fagter under tirsdagens øvelser og alle med et stort smil på læben – så meget at de ”rigtige” konsulenter blev meget misundelige over det de tilsyneladende var gået glip af.
Vi fik ligeledes reflekteret en del over hvor langt man egentlig kan/skal gå før at alle har opdaget at det er fake.
Min egen konklusion er klar: meget langtJ
Opsummering:
Tak for en super præstation, det var super forarbejde og vel gennemført. Meget imponerende at I var i stand til at holde masken. Du er velkommen til at bruge mig som reference, hvis du har potentielle kunder som har lyst til at høre det fra anden kundes side.
- Også en tak for dit fremsendte tilbud – det kan meget vel være at vi vil gøre bruge det på et andet tidspunkt.
Fakturaen er sendt til betaling, så de skulle gerne modtages inden så længe.
Mange hilsner Jan
Jan Lundgren,
Coop Trading
​
Hi Finn
Thank you for a great event. I think I can speak for everybody, when I say, that we were very well entertained.
It was fun to see everyone’s reactions, and the hymn was a great finale.
I could see that it created a team-spirit.
Thank you for your contribution – you did an amazing job.
We will definitely recommend you to other companies.
Have a nice day and a nice Christmas
De bedste hilsner / All the best
SISSE VIDEBÆK-FELBY
Office Manager
Red Bull Denmark ApS
​
Hej Finn.
Tak for jeres underholdende teambuilding lørdag formiddag i Billund – men det var nu ikke kun lørdag formiddag, snakken forsatte, så det var rigtig godt.
Jeg var en smule bekymret, for det er jo ikke til at vide om man har købt katten i sækken. Mange af vores medlemmer/leverandører sad pligtopfyldende og skrev notater under jeres øvelser– og der gik for nogen rigtig lang tid førend de forstod at dette var for sjov.
Hymnen blev sunget igen lørdag aften, sikkert hit – alle syntes den var fantastisk.
Mange slog sig på lårene og tog hænder op med ”thumbs up” og Ikke nu……………….men NU kom også flere gange..
Super godt og tusinde tak.
Med venlig hilsen
Tina Hessellund, DLF,
Dansk Låsesmede Forening
Hej Finn,
Tak for dit indlæg i går, det var en meget anderledes og super sjov oplevelse. Det var svært (læs: umuligt) at holde masken, når ens kolleger er ved at flække pga. et undertrykt grin! Det var sjovt at se, så forskelligt de reagerede og som vi på kontoret talte om efterfølgende, var det i flere tilfælde de modsatte reaktioner der kom frem, i forhold til hvad vi umiddelbart havde regnet med, fra de enkelte personer.
I den ene ende af skalaen har vi en medarbejder der var minutter fra at rejse sig og gå, da han simpelthen syntes det var for pinligt. Og i den anden ende af skalaen (og den ende vejede bestemt tungest) var en del som kæmpede med latter, tårer og hvad var virkelighed?.
Uanset reaktioner, har alle haft en oplevelse, de sent vil glemme og flere snakkede om at de skulle ”hymne” og 2 klap på lommen og ”thumbs up” er blevet den nye hilsen!
Faktisk var der flere, som timer efter, stadig troede du var et seriøst indlæg som gik helt galt – det krævede lidt tid for nogen, at registrere hvad der i virkeligheden foregik.
Så, mange tak for motionering af lattermusklerne!
Jeg håber også du havde en sjov formiddag - og rigtig god weekend.
Med venlig hilsen/Best regards
Susanne Sloth Flinthagen
Installation
G4S Security Services A/S
​
Hej Finn
Det var en forrygende weekend – og glade mennesker overalt! De var specielt imponerede over ”den der mærkelige fotograf” der var ekstrem god til at holde masken….. ha ha ha J J
Glæder mig til at se billederne !!!
Helle Northmann Kempel
BC Catering
Hej Finn, Thomas,
1000 tak for et perfekt event, med kun rosende ord fra alle 90 nordiske medarbejdere for begge dage. Jeg håber I selv er tilfredse J
10000000 TAK!
Jan Krusager, AA-AS/TSS-EN
Bosch Nordic
​
Hej Thomas,
Tak – Billederne er modtaget og jeg kan kun sige en ting – KÆMPE SUCCES – vi håber meget at kunne sende alle billeder ud til vores udenlandske leverandører som alle gerne vil se disse.
Tak for en flot og professional oplevelse – også selvom det denne gang foregik på engelsk.
Kim Hansen
Direktør/director
Holte Vinlager Marketing ApS
Hej Finn
Det blev rigtig godt. Alle var glade, finner, svenskere, nordmænd og danskere, og syntes det var skrupskørt. Vigtigst af alt er nok af 50% virkelig troede det var ægte indtil ca. halvvejs i showet.
Andreas Andersson, Marketing Coordinator, Nordic Trade Marketing
Diesel
​
Hej Thomas, Bo, etc.
Jeg har lige talt med min kollega Lars Boel og vi vil meget gerne takke for jeres excellente optræden i fredags.
I ramte ’spot on’ – til forundring, frustration og glæde for de fremmødte.
Vi har sjældent grint så meget og så hjerteligt. Udelukkende p.g.a. jeres indsats, og fordi jeres optræden er til en hver tid var top proff. Der var mange der helt hen til fællesfotoet stadig troede at I var ’for real’.
Jeg blev hevet til side flere gange om bedt om at få hevet ’hende afrydderen’af gulvet – for ’hun er jo tydeligt beruset’ ;0)
Endnu en gang: TAK
Kenn Ursbak
Grønthandlerforeningen
Kære Thomas & Finn,
Bosch afholder hvert år landsmøde for ejerne af Bosch Car Service kædens autoværksteder.
I år var vi godt 140 personer fordelt på værkstedsejere, hustruer, Bosch personale, og samarbejdspartnere, og jeg kan roligt afsløre at vi med Undercover Service to indslag, ALDRIG har været udsat for noget lignende.
Med Finn i rollen som kommunikationskonsulent var alle tilhørerne i løbet af ”kurset” igennem hele følelsesregistret, fra nysgerrighed til undren, vantro, pinlig forargelse, tvivl og tåretrillende forløsende latter.
Indslaget lå midt på eftermiddagen hvor deltagerne fra morgenstunden havde diskuteret kvalitet, gennemsigtighed og ikke mindst vigtigheden af god og klar kommunikation, og var en perfekt kobling mellem den faglige del og aftenens gallamiddag. Finn´s evne til at bygge et skalkeskjul af faglighed ud over et skelet af gak og spas er helt fantastisk.
I forbindelse med gallamiddagen havde vi Thomas på som ”hof fotograf”. Hans lettere autistiske tilgang til opgaven vakte stor undren og jubel blandt gæsterne, og visse fandt først ud af at det var spas da det hele kulminerede under opstillingen til et gruppefoto efter middagen. (Glæden fik lov at florere)
Uanset hvornår 10øren faldt hos folk, var det uvurderlig underholdning og når man ser på alle de forespørgsler på kontaktoplysninger til Undercover Service vi har fået, har det været en fantastisk succes.
Med andre ord
Tak.
Mit freundlichen Grüßen / Best regards
Morten Hersoug
Bosch Car Service
​
Hej Finn
Medarbejderne synes at det var Ganske enkelt super og noget af det bedste som de har prøvet i erhvervssammenhæng. Meget meget flotte feedback – primært omkring jeres indlæg. Jeg havde forvente at det var en succes, men det blev endnu bedre end jeg havde forventet.
Regningen er lagt velfortjent til betaling.
Jeg håber også vi ses igen en anden gangJ
Hilsen
Jesper Sabroe, Finance
Pandora
​
Hej Finn og Undercover Service
Tak for sidst til NETTO’s Butikschef Seminar - vi havde en rigtig vellykket dag. Det var ............ en oplevelse. :-)
Tilbagemeldingerne fra de 600 deltagere har været meget positive og jeres måde at bygge "showet" op på gik rent ind.
Jeg har hidtil ikke hørt om nogen der ikke blev "snydt". De fleste deltagere angiver, at de var 10-20 min om at forstå, at du "spillede en rolle".
Flere synes det var "synd for dig", eller havde sagt "stop ham - det holder ikke".
Selv om jeres "vare" er svær at definere, så var vi fuldt tilfredse og vi fik præcis den oplevelse du havde beskrevet.
Jeg kan på det kraftigste anbefale jer som et humørfyldt indslag, samtidig med at der bliver
sendt nogle konkrete signaler. Vi fik vendt og drejet vores nye værdier og vision og mission på en ny og anderledes facon, så butikscheferne fik dem godt og grundigt ind under huden.
Godt gået.
Tak for indsatsen..
Martin Thorsen, HR Souschef, og Brian Seemann, Salgsdirektør
NETTO
​
Hej Finn & Thomas
Det er godt nok en måned siden, vi mødtes på Comwell i Kolding til Kop&Kande kædemøde. Men jeg faldt lige over billederne fra dagen og kom i tanke om, at jeg vist lovede dig at sende nogle stykker.
De findes vedhæftet….og jeg synes de giver et fint indtryk af den pinlige seance, du gennemførte.
Jeg synes det fedeste ved hele seancen var, at de bagefter var meget bevidste om, at det var sig selv de grinede af. Jeg har hørt utallige beretninger om dem, der var ”lige ved” at gå ud – eller ”lige ved” at bryde ind i dit foredrag – eller ”lige ved” alt muligt. De gjorde bare ingenting.
…og så har jeg hørt hymnen om de røde øjne ganske ofte!
Det var sjovt, så jeg håber, at vi støder på hinanden en anden god gang.
Gerda Holmgaard
direktionssekretær
Dias Danmark amba
​
Hej
Tak for I kom, alle har været super underholdt.
Mig og min søster, har været super tilfredse. Det var nyt for os, men på den gode måde.
Vores ansatte fik en fed oplevelse. Kun gode tilbagemeldinger. Især de piger som er vant til at servere, syntes tjeneren var total håbløs.
Christian Bodenhoff
Bodenhoffs Bageri, Frederiksberg
Hej Thomas og Finn,
Jeg vil bare lige sige tusind tak for i lørdags!
Jeg og ALLE hos IdHAIR havde en fantastisk aften og Finn var helt utrolig sjov, han gjorde det VIRKELIG fantastisk lige fra han trådte ind af døren til han gik igen – alle var flade af grin men samtidig var der også mange der meldte ud af de havde ondt af ham og mange fik helt dårlig samvittighed over at grine af ham da de ikke vidste om han virkelig var sådan eller om det var for sjov. Igen - Finn gjorde et fantastisk stykke arbejde – og ALLE herfra har talt om hvor fantastisk han var til at spille rollen!
Så TUSIND TUSIND tak for en meget underholdende aften – og vi glæder os alle MEGET til at se billederne!
Kristina Skouboe
International Marketing Assistant
IdHAIR Company A/S
​
Hej Thomas.
Det var simpelthen den bedste aften. 1000, 1000 tak for jeres fantastiske indslag..
Alle var virkelig imponeret :O))
Rie Bidstrup
Medusa-Copenhagen
Hej Thomas
.. og tak for sidst til et superfedt arrangement!!
Nu vi skal til at planlægge videre med Harridslevgård omkring hotelnatten, er der så nogle ting, som du/I mener vi bør være opmærksomme.
Hvad er gået godt / skidt. Det vil være rart at vide, hvis der er nogle ting, som vi skal være ekstra opmærksomme på.
Men igen tak, for en fed og sort oplevelse :-)
Med venlig hilsen/Best Regards
Hanne Holt Clemmensen, Sales Coordinator
Merrild Kaffe A/S
​
Hej Finn,
Tak for sidst. Jeres teambuilding var simpelthen genial, folk snakker stadig om det...specielt dit oplæg omkring coaching on all levels og om man var inside the team eller outside the team..Hele dagen var helt igennem vellykket og i bidrog absolut til at den gode stemning fortsatte om aftenen. Jeg glæder mig til at se værkerne sat op...det skal nok blive til morskab for rigtig mange, der var jo trods alt et par stykker der ikke rigtig fattede at et var sjov før knap et kvarter før i sluttede...Hahaha....
Tak for kanon underholdning.
Med venlig hilsen/Best regards,
Marianne Salskov
HR Coordinator and PA
RICOH Danmark A/S
Hej Finn & Co.
Tak for sidst. Alle, uden undtagelse, har skamrost arrangementet og ikke mindst jer. Super godt gået!
I forbindelse med indvielsen af vores nye domicil, brugte vi Undercover Services til at levere en totalløsning for hele dagens- og aftenens event for ca. 350 medarbejdere. UCS var med hele vejen til både idégenerering og detailplanlægning af programmet. Det er svært helt at forstå hvad det er UCS leverer før man oplever det, så indtil det sidste var vi meget spændte på, hvad vi fik for investeringen.
Vi fik dog et ikke mindre end spektakulært indslag til vores event, som overgik alle forventninger: Jeg er virkelig glad for, at vi valgte UCS frem for mere traditionel underholdning. Det var en stor oplevelse."
Venlig hilsen/Best Regards
Lars de Santana Carlsen, HR Consultant
Sara Lee Norden A/S
Kære Undercover Service.
Vi havde fornøjelsen af jeres udmærkede konsulent i forbindelse med generalforsamling for butikkerne i Aalborg Storcenter.
Vi havde i bestyrelse og centerledelse diskuteret, hvordan vi skulle krydre de lidt tørre facts... skulle vi engagere en pep-talker eller skulle forsamlingen ha' en opsang fra fra en virksomhedsguru.
Om vi valgte det ene eller det andet, ville det nok blive "ny vin på gamle flasker".....
Opmærksomheden blev efter nogen research (tak til Frank Skorstengaard og Kathrine Hejgaard) henledt på Undercover Service.
Kort feed-back:
I tog forsamlingen med storm.
Alle gik hjem med en god oplevelse.
Her flere dage senere får vi fortsat masser af positive tilbagemeldinger.
Tak for et godt arrangement.
Med venlig hilsen
Preben Bjerregaard
Centerchef
Aalborg Storcenter
​
Hej Thomas
Du fik hele bestyrelsen på glatis. De griner endnu af, at de alle hoppede på den med begge ben.
Så det var super godt gået.
Lene Kronborg
Centerdirektør
RO´S Torv
​
”Vi vil have Jer tilbage - vi har lavet power-cirkel hver morgen siden!
Tak for fantastisk underholdning til vores fest i fredags - det var simpelthen verdensklasse og folk er helt
oppe at køre herude over joken og det faktum at de blev taget så meget ved næsen.
Stor stor ros skal lyde til Jeres fuldstændig vanvittige måde at holde masken på og køre joken helt ud -
det var simpelthen hylende morsomt og noget som vil blive husket og talt om i lang tid.
Vi glæder os som små børn til at se de "dejlige" billeder der kom ud af det!
Send mig meget gerne Jeres kontonummer så jeg kan få overført nogle penge til Jer i en fart.
Endnu engang tak for en super oplevelse - håber I også selv hyggede Jer :0)
Med venlig hilsen
Mette Christoffersen
Key Account
BORG & BIGUM DANMARK A/S
​
Hej Finn!
Tak for Jeres indsats under vores firmafest den 1. september 2007 i Allerød.
Ideen med en "under cover" fik vi under vores planlægning af festen, men vi havde nok ikke forestillet os den effekt det havde - både før, under og efter festen.
Den respons som vi efterfølgende har modtaget har bekræftet os i, at det var særdeles vellykket.
Selv føler vi, at vi var helt ude på stregen - uden dog at gå over i rødt område - hvilket naturligvis skal ses på baggrund af
at vi fik kraftig support af vor administrerende direktør
at vi gennemførte en rundvisning af dig som indikerede at et eller andet var sket
dernæst under festen
din helt fine instudering af detaljer
dine fine referencer fra Danmarks mest velrennomerede firmaer sammenholdt med
dine helt klare usikre indlæg under middagen,
fotografens noget videre atypiske, men indlevende instruktion
afsluttende med en gigantisk fællesfoto finale med "The LP Hymnen"
Tak for de mange billeder, som også dokumenterer det gode humør.
Vi er - af gode årsager - desværre forhindret i at benytte os af jeres services i en god årrække fremover....
Bo Bremsted
Afdelingschef, Special Projects & Risk Management
LeasePlan Danmark A/S
​
Kære Finn,
Hermed et par velmente ord om indtrykkene fra lørdag aften:
Det var med lidt kriller i maven, at jeg inden vort årlige festarrangement besluttede at aftenens underholdning skulle varetages af en fotograf og en tjener fra Undercoverservice, men aldrig har vi oplevet en så vellykket underholdning. Der blev grint, så tårerne løb ned af kinderne og I var bare aftenens emne. Ved morgenmaden næste dag blev der stadig grint og I blev citeret og omtalt i meget rosende vendinger. Vi har modtaget mange opringninger og mails med tak for en dejlig aften og underholdningen får mange rosende ord. Men I har efterladt os med et stort problem: Hvad pokker finder vi på til næste år, der kan leve op til jeres optræden.
I er velkommen til at benytte os som reference – bare ikke til vore konkurrenter – den oplevelse under jeg dem ikke.
Med venlig hilsen
Flemming Hansen
Adm. direktør
Smykkekæden A/S
​
Det har været meget svært at skrive dette brev, da I jo fik os til at love, at vi ville glemme navnet Undercover Service.
Men…
Vi ønskede noget underholdning, der var anderledes til vores kombinerede sommer- og fødselsdagsfest. Det skulle være noget specielt, da der var 7 runde fødselsdage, som skulle fejres. Og det vi fik, var særligt.
Folks reaktioner gik fra dyb undren over en humorforladt fotograf og en kikset tjener til stor respekt for den professionelle underholdning begge leverede.
Vi har dog efterfølgende fået en del klager: Mange havde ondt i maven og ondt i kinderne af at grine, og vi har også modtaget klager over mascara, der løb pga. lattertårer.
Alt i alt en aften, hvor vi fik fuld valuta for pengene.
Med venlig hilsen
Festudvalget
Anne Handberg
Dansk Funktionærforbund Serviceforbundet
​
​