Ring direkte på
Festtaleren
​
Strategisk Underholdning der kan benyttes som en ekstra overraskende fejring af en hovedperson eller af selve virksomheden. Vigtige pointer og budskaber kan serveres som en blanding af show og ægte højstemthed.
Setup
En gæst, kunde eller en udefra kommende prominent person indtager talerstolen til jubilæet eller receptionen.
Indlægget starter temmelig tørt og hvem er han egentligt?
Som talen folder sig ud, udvikler det hele sig overraskende og morsomt, og hen ad vejen går det op for gæsterne, at det er en Undercover Festtaler og han har helt styr på sine komiske virkemidler. Og at han har været vel fodret med forhånds informationer.
Når han til sidst pludselig er I gang med et decideret show incl. en Hyldesthymne til virksomheden eller hovedpersonen, så er ingen længere i tvivl.
​
Deltagerne
Medarbejdere, gæster, forretningsforbindelser får en unik oplevelse som omhandler virksomheden. Dét at tilhørerne er I tvivl I starten, og måske endda synes det er lidt pinligt, er med til at mejsle oplevelsen ind I hukommelsen.
Man har fået hyldet firmaet og/eller hovedpersonen i tale, underholdning og sang. Showet og sangen efterlader gæsterne og hovedpersonerne, glade og i højt humør ..
Virksomheden
kan bruge Festtaleren til branding med stor underholdningsværdi overfor de inviterede forretningsforbindelser, medarbejdere, kunder og leverandører
​
​
”Tusind tak til Jer, for en uovertruffen præstation i forbindelse med vores 20 års jubilæum!
At se vores gæsters reaktion på Jeres ”taler”, var vildt morsomt og helt fantastisk…
Vi er meget imponerede over jeres humor og ikke mindst faglige niveau – bedre skuespillere skal man lede længe efter.
Set med marketingsafdelingens øjne, har vi lavet en eminent investering. Ikke alene gav vi først og fremmest vores gæster, medarbejdere og jubilarer en oplevelses-gave i form af en anderledes hyldest – vi får også positiv branding på sigt… alle taler jo om det. Perfekt!
Tak for en god oplevelse og en flot præstation. I var virkelig med til at gøre dagen helt speciel.”
Louise Bønsdorff, marketingsansvarlig.
JCD A/S