top of page

Tusinde tak for en helt fantastisk, vanvittig og pragtfuld under-holdning som konsulent på vores nye image og logo. Finn, du er genial.

 

Vi har virkelig moret os, og sangen er ligeså vanvittig men lidt af en som hænger ved.

(For mig personligt har det været lidt svært efterfølgende – Der er så mange som har skældt mig ud over ikke at kunne styre mig/mine latteranfald )”

Bonnie Dahl, Kontorfunktionær

Københavns Maskinmesterskole og Elinstallatørskole

Ring direkte på

+45 33 25 34 22

Designeren

Strategisk Underholdning der kan bruges til at skabe opmærksomhed omkring virksomhedens aktiviteter. ”Designeren” kan give medarbejdere og samarbejdspartnere en festlig tilknytning til grafiske opdateringer og hjemmeside tiltag på en vedkommende og sjov måde.

 

Setup

Virksomheden skal have introduceret sit nye logo, hjemmeside eller reklamekampagne.

 

Chefdesigneren er inviteret til at fortælle om sine overvejelser i forbindelse med det grafiske design.

 

Designeren starter rimeligt tørt, understøttet af kedelige power point billeder, og forklarer tilblivelsen af logoet og de grafiske tiltag samt hvordan de enkelte elementer skal forstås.

 

Undervejs bliver fremlæggelsen noget udsvævende og ligefrem usammenhængende, ligesom power point billederne bliver meget abstrakte i forhold til det rigtige og færdige design, og designeren bliver ganske overgearet og mere og mere ”ufrivillig” komisk. Designerens abstraktionsniveau er mildest talt meget kunstnerisk.

 

Til slut introducerer han en hyldest hymne der skal følge med det nye design og nu går det op for alle at de har været udsat for Undercover Underholdning.

Deltagerne

Får en stor humoristisk oplevelse der ryster dem sammen og bidrager til den interne grundfortælling. Oplevelsen huskes længe, da man som deltager har været ude af sin komfortzone undervejs og fået præsenteret sjove vinkler på sin arbejdsplads.

 

Virksomheden

kan bruge ”Designeren” som et humoristisk og underholdende indspark, som samtidigt knytter en sjov og mindeværdig historie til virksomheden og det nye design , som medarbejderne og samarbejdspartnere vil huske i mange år og måske ligefrem overlevere til nye medarbejdere og samarbejdspartnere. En form for storytelling og branding om man vil.

bottom of page