UnderCover - Strategisk underholdning - supersælgeren
  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
Send en mail

Supersælgeren

Strategisk Underholdning der kan benyttes som en humoristisk hyldest af virksomheden og medarbejderne samtidig med at oplevelsen frembringer en sjov snak om virksomhedens værdier og kultur.

 

Setup

En ny sælger er blevet ansat og deltager i firmafesten, selvom han først skal starte i sit job til den første.

 

Under middagen tager han ordet og fortæller indledningsvist om sig selv og egne fortræffeligheder. Han har, efter eget udsagn, solgt alt fra udrangerede færger i Sahara til letbrugte celebrity lagener fra hoteller.

 

Hans historier og visioner for sit kommende virke og organisationen som sådan, vækker stor undren og det mest naturlige ville være at grine. Men hvem griner sin nye top sælger op i ansigtet? Og hvorfor har ansættelses udvalget ikke kunnet se at han er en distanceblænder?

Medarbejderne

bliver bragt på gyngende grund og får reflekteret over egen hverdag og virksomhedens kerneværdier. Samtidigt med at de får grinet sammen, bliver rystet sammen og får en oplevelse de vil huske meget længe.

 

Virksomheden

kan få lagt budskaber ind som fremmer arbejdsglæden, fællesskabet og korpsånden. Virksomhedskulturen bliver bragt i spil på en subtil måde og medarbejdere og ledelse får et samtaleemne der rækker ind i fremtiden.

”Det virkede perfekt, ingen gættede, at der var tale om en skuespiller. Det er helt klart et indslag, som kommer til at virke som ”story telling” lang tid endnu i virksomhedskulturen. Et rigtigt godt trick til at samle folk med forskellige baggrunde og give den en fælles platform til at have noget at snakke om!”

 

Susanne C Mather

Systematic

 

”Først vil jeg sige tak for jeres indsats denne aften. Det var en stor succes og der blev talt om det her i huset mange dage efter. Faktisk er det lige før "Finn Christiansen" er blevet et begreb på de ting som er sort snak eller er i disharmoni med omgivelserne.

 

Jeres show passede perfekt til den omstilling/ændring jeg er ved at gennemføre her i Bladkompagniet.”

 

Lars Bock-Poulsen, Adm. Direktør,

Bladkompagniet