UnderCover - Strategisk underholdning - fusionspartneren
  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
Send en mail

Fusionspartner

Strategisk Underholdning der både kan benyttes som ”skræmmebillede” og /eller som en humoristisk hyldest af virksomheden og medarbejderne.

 

Setup

Direktøren for den kommende fusionspartner introduceres til stormøde.

 

Hans facon og tilgang til fusionsprocessen giver medarbejderne smil på læben, da de er noget forundrede over det de ser og hører.

 

Langsomt forvandles foredraget dog til regulær underholdning og det går drypvist op for medarbejderne, at de er udsat for Undercover Strategisk Underholdning.

Deltagerne

får en ”ud af kroppen” oplevelse af skjult kamera, hvor de undervejs ikke ved om de skal grine eller græde. De bliver bragt ud af komfortzonen, får reflekteret over egen hverdag og det man har, kontra det man ville få. Og får samtidigt en ekstraordinær og helt unik oplevelse.

 

Virksomheden

får muligheden for at lave intern branding og styrke selvstændighedstanken og få bekræftet, at de nok klarer sig bedre uden en fusion. Virksomheden har også her mulighed for at indsnige diverse budskaber de ønsker fremmet.

Med sin perfekte svenske accent og arrogante facon leverede Thomas en tale, der sad lige i skabet. Størstedelen af medarbejderne hoppede i med begge ben og fandt ham så troværdig, at de ikke såede tvivl om, hvem han var. Frustrationen var stor og til at få øje på, da denne kolde skid stillede sig op og var klar til at nedlægge arbejdspladser hos os og ændre fuldstændig på kulturen i virksomheden.

 

Heldigvis var det hele kun en grov joke, og vi kunne alle ånde lettede op efterfølgende.

 

Vi har i særdeleshed fået, hvad vi har betalt for, og til skræk og advarsel bliver vi ind i mellem mindet om den svenske direktør, Tomas Levin, der var ude på at fjerne alt godt fra vores virksomhed, da vi har hængt et billede af ham op på kontoret. ”

 

Stine Friis Dybdal

Dansk Ingeniør Service A/S